برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

رسیدگی به شکایات


نام و نام خانوادگی مسئول: ناصر امامی

مدرک تحصیلی: فوق لیسانس مدیریت دولتی



دریافت شکایات کتبی و شفاهی مراجعین از واحدها و کارکنان
جمع آوری ماهانه شکایات از صندوق رسیدگی به شکایات
بررسی شکایات واصله، تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارائه راه حل های قانونی موجود به ارباب رجوع
مراجعه به واحدهای درمانی در رابطه با شکایات ارباب رجوع و تهیه گزارش
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات
ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط و ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر می باشد.
ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط
شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات
تهیه و تدوین شاخص های تعیین شده
ارایه ی پسخوراند آماری شکایات به مسئولین ذیربط و معاونت درمان دانشگاه
نحوه ی دریافت شکایات:
مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات تلفنی
صندوق رسیدگی به شکایات
نامه های ارجاعی

تنظیمات قالب