برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید

معاونت آموزشی  :

 


 

 

معرفی معاون آموزشی مرکز آموزشی و درمانی جامع زنان کوثر

نام و نام خانوادگی: دکتر طاهره بهروزی لک

تحصیلات: فلوشیپ نازائی

مرتبه علمی: دانشیار

ایمیل:  t.behrooz2@yahoo.com     -   Behroozilak.t@umsu.ac.ir

شماره تماس: 3161-2556-2356-داخلی-33467389-044

رزومه: https://isid.research.ac.ir/Tahereh_Behrouzilak

 


 

شرح وظایف  معاون آموزشی:

الف:  توسعه آموزش پزشکی

ب: اعضای هیأت علمی

ج:  ارتباطات

د:  تجهیزات آموزشی

هـ:  دانشجو، کارروز، دستیار، فلو

 



 

الف:  توسعه آموزش پزشکی

1-     برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت آموزش پزشکی بیمارستان در چارچوب سیاست ها و برنامه‌های دانشگاه، دانشکده پزشکی و بیمارستان

2-     ارتقای توانمندی‌های اعضای هیأت علمی بیمارستان در زمینه برنامه‌ریزی آموزشی، ارزشیابی (اعم از فراگیران، برنامه و اعضای هیأت علمی)، روش‌های تدریس و یادگیری، پژوهش در آموزش، و مدیریت تغییر در حیطه آموزش بالینی.

3-     هدایت کمیته‌های آموزشی، بخش‌ها و گروه‌های بیمارستانی در زمینه بازنگری برنامه‌های آموزشی، اصلاح روند ارزشیابی آموزشی، به کارگیری روش‌های جدید آموزشی و یادگیری و هدایت طرح‌های پژوهش در آموزش در حیطه آموزش بالینی.

4-      پایش مستمر عوامل مؤثر بر کیفیت آموزشی و ارائه بازخورد لازم به مراجع ذیربط.

5-      انجام طرح‌های پژوهش در آموزش به صورت مشترک با بخش‌ها/گروه‌های آموزشی بیمارستان در حیطه آموزش بالینی.

6-     هدایت و نظارت بر فعالیت‌های مرکز توسعه آموزش بیمارستان

7-      ارایه پیشنهاد و مشاوره به دانشکده پزشکی در خصوص اتخاذ راهکارهای مؤثر در کیفیت آموزش پزشکی

 

ب:  اعضای هیأت علمی

1-     هدایت و نظارت بر برنامه‌ریزی سالیانه فعالیت‌های آموزشی بخش‌ها.

2-      نظارت بر حضور و فعالیت اعضای هیأت علمی در بخش‌های آموزشی، درمانگاه‌ها و اتاق‌های عمل.

3-      نظارت بر ارائه گزارش کار و فعالیت آموزشی و درمانی اعضای هیأت علمی در بخش‌های مختلف.

4-     نظارت و تنظیم زمانبندی نحوه شرکت در کارگاه‌های آموزشی.

5-      نظارت بر حسن اجرای موازین اسلامی توسط اعضای هیأت علمی.

6-     نظارت بر نحوه شرکت در کنفرانس های علمی.

7-      مشارکت در نظارت بر ارزشیابی فعالیت های بخش و اعضای هیأت علمی (بخشی از آن توسط دانشجو و کارورز به صورت محرمانه انجام می‌گیرد).

 

ج:  ارتباطات

1-      تشکیل و اداره کمیته‌های آموزشی بیمارستان (با حضور ریاست بیمارستان، رؤسای بخش‌ها و مدیران مرتبط) ـ کمیته های دانشجوئی ـ کارآموزی ـ کارورزی ـ دستیاری.

2-     شرکت در جلسات معاونین آموزشی بیمارستان‌ها دانشگاه در جهت هماهنگی در امر آموزش.

3-      ارتباط و هماهنگی با سایر قسمت‌های بیمارستان از قبیل دفتر پرستاری، آزمایشگاه و ...

4-     تنظیم فعالیت آموزشی بیمارستان و تهیه گزارش فعالیت‌های آموزشی برای مراجع بالاتر.

 

د:  تجهیزات آموزشی

1-      تنظیم طرح های مربوط به تکنولوژی آموزشی و درخواست بودجه آنها.

2-      نظارت بر تجهیز و اداره کتابخانه بیمارستان.

3-      نظارت برتنظیم برنامه های استفاده از فضای آموزشی (سالن کنفرانس، آمفی تأتر و کلاس‌های درس).

4-      تجهیز واحد سمعی و بصری برنامه‌ریزی جهت بکارگیری از روش ها و تکنولوژی‌های جدید و تهیه وسایل کمک آموزشی جهت سالن کنفرانس و کلاس‌های درس.

 

هـ:  دانشجو، کارورز، دستیار، فلو

1-     کنترل و نظارت بر معرفی نامه‌ها.

2-     هماهنگی در نحوه تقسیم آموزش گیرندگان با معاونت آموزش بالینی دانشکده پزشکی و مدیران گروه های آموزشی براساس ظرفیت بخش‌های آموزشی بیمارستان‌ها.

3-     معرفی آموزش گیرندگان به بخش‌های آموزشی بیمارستان‌ها و صدور کلیه گواهی‌های انجام کار در دوره کارآموزی وکارورزی.

4-     نظارت بر برنامه‌ریزی کیفی آموزش در بخش‌های آموزشی به صورت تئوری و عملی.

5-      نظارت و هماهنگی بر نحوه ارزشیابی و امتحان پایان دوره آموزش گیرندگان و اعلام نمرات ارزشیابی کارآموزان و کارورزان و اعلام بکار و گواهی کارکرد فلوها و دستیاران به دانشکده پزشکی.

6-     نظارت بر اجرای انجام برنامه‌ها و مقررات آموزشی در بخش‌ها و درمانگاه‌ها.

7-      برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای موازین اسلامی و اخلاق پزشکی در بخش‌ها.

8-      برنامه‌ریزی و نظارت بر ارائه امور رفاهی آموزش گیرندگان در بیمارستان‌ها.

9-     تجهیز پاویون‌های دستیاران و دانشجویان و نظارت بر امکانات رفاهی و غذائی.

 

سایر موارد:

ـ انجام امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق

 


 

 

تنظیمات قالب