به مسئول رسیدگی به شکایات صبح : دفتر پیگیری امور بیماران
عصر و شب : دفتر پرستاری (سوپروایزر) مراجعه نمایید .
به این ترتیب شکایت شما مورد بررسی قرار گرفته و پس از حصول نتیجه به شما اطلاع خواهد داده شد
لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید :
1 - نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید .
2 - چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید نام و مشخصات وی را ذکر نمایید .
3 - شماره تماس خود را جهت اطلاع نهایی قید نمایید .
4 - فرم ثبت شکایات در مدیریت و دفتر پرستاری موجود است .
مراجعیت محترم می توانند در صورت داشتم شکایات شفاهی در ساعات اداری موضوع را با مسئول واحد یا بخش ها مطرح کنند و یا در ساعات غیر اداری به دفتر پرستاری واقع در طبقه دوم مراجعه نمایند . و در صورت عدم به نتیجه رسیدن شکایات شفاهی مراتب به صورت کتبی درج گردد.